Pomoc!!! kvar na kanister filteru

Goxxyy

New Member
24 Avgust 2010
13
0
1
U pitanju je atman at-3338 znaci jedva da se cuje neko blago zujanje, voda ne kruzi...
pomagajte znaci malo je promenio zvuk na par sekundi i kraj voda vise ne cirkulise.
Sta moze da bude u pitanju ima li mu spasa?

Imaje na umu da sam pocetnik..
 
Druze hvala na odgovoru, nadam se da cu uspetti i da nije mnogo komplikovano..
hvala jos jednom

Nego danas je 4-5 puta struja nestajala, pa ne znam da li je to u pitanju mada je on posle toga radio ali....
 
Izvuci taj rotor koji se drzi na magnetu (malo je pipavo) i dobro ga isperi i obrisi papirnom maramicom. Takodje i leziste.
Meni se desilo jednom da je novi kanister prestao da radi iz cista mira. A sta se desilo. Kad sam izvadio rotor nasao sam sitne opiljke tog valjkastog dela koji je ustvari magnet. Magnet je bio okrnjen i nastankom tih opiljaka jos vise se krunio. Ti opiljci su blokirali okretanje.
Zato kazem obrisi dobro suvom papirnom maramicom jer ako budes samo pod mlaz stavljao nece otici jer je sve namagnetisano (i valjak i opiljci).

Ovo je jedna mogucnost kvara samo. Ako se dobro ocisti posle radi bez problema iako fali delic valjka.
 
Ovakav problem koji je opisan ovde uglavnom uzrokuje vazduh koji na neki nacin dospe u rotor. Uzrok moze da bude propao zaptivac bilo gde u nizu ali isto tako I da je usis pumpe blizu nekom rasprasivacu vazduha itd.
To gomilanje vazduha sprecava protok vode ali ako pumpa zastane iz nekok razloga onda nakon starta nemoze da povuce vodu.

Probaj da nagnes pumpu na jednu stranu pa vidi da li ce da krene.
Ovo je samo jos jedno misljenje sta moze da bude uzrok a na tebi je da utvrdis istinu :)
 
Pretpostavljam da je u pitanju motorna glava na poklopcu filtera, najverovatnije zaglavljeni rotor koji treba pregledati i ocistiti.

Evo slike kako da rasklopis motor na glavi od filtera. ;)

[Broken External Image]:http://pf6cmw.blu.livefilestore.com...g_aPppoLptMzIyx2xhhILRSntBOdU5tcA/atman_6.jpg