Pomoc oko Aq

perra

New Member
12 Januar 2012
17
0
1
37
Posto sam pocetnik treba mi vasa misljenja. zelim da napravim ugaoni akvarijum dimenzije 60 stranice i visina 60, Koje staklo da stavim. Zanima me dali bi mi odgovarao kofni filter Atman EF2 i kakav je dali je neko koristio. I koja jacina rasvete bi mi odgovarala. Nadam se na pomoc od iskusnih. Unapred hvala.
 
Rasveta zavisi od biljaka koje bi voleo da imas...sto se tice stakla mozes 6mm bocne strane dno 8mm a za filter sacekaj neki strucniji odgovor...:)
 
Mala je razlika u ceni izmedju stakla 6mm i 8 mm tako da bih se ja opredelio za ovo deblje. Opredelio bih se za neke neonke T 5 namenjene specijalno za akvaristiku iz razloga što je velika dubina akvarijuma pa obične neonke ne bi bile dovoljne. Vidi prvo šta možeš da nadješ pa se onda odluči.
 
Pa i jasam mislio 8 mm i da stavim ojacanje malo, dali je potrebno. Dali moze one komplet rasveta sto ima u akvaristickm radnjam. kazite mi kako da izracunam od koliko je akvarijum litra. Necu ja nesto puno biljaka da stavljam. A grejac koji da stavim od koliko W. jer ima negde da se vidi kako izgleda hauba i postolje za ugaone akvarijumne. Sta je po vama jos neophodno od opreme. A za filter videcemo ko je koristi pa neka da misljenje. Hvala
 
Posto si stavio samo dve dimenzije akvarijuma pretpostavljam da je i treca takodje 60 cm tako da to izadje tacno 216l....Neonke mozes T5 Slazem se sa tim..Ako neces puno bilja ne moras ni jaku neonku staviti....grejac stavi 150w il 200w(ako nadjes od dvesta..) a mozes i dva po 100w :) Da li akvarijum ima spoljasnji filter ? Haubu sam napravi to je bar lako...uzmes tablu laminata ona ti je 700din il manje ja mislim...letvice srafove lepak ubodnu testeru i busilicu i napravi kako tebi odgovara...al sad da ne idem u off topic sa tim....:) Ako nesto nije jasno pitaj slobodno...pozz
 
Cuja nisi procitao lepo gore navedeni tekst zanima me ugaoni akvarijum, po mom misljenju je da je manji od 216l ako se ne varam